Title
Analysis of the internal customers’ requirements from the perspective of process manageme
Pages
40–44
Figures
1
Tables
0
ISSN printed
1733-8670
ISSN on-line
2392-0378
DOI
Type
Review article
Journal
23 Scientific Journals of the Maritime University of Szczecin, no. 23 / 2010
Publisher
Scientific Journals of the Maritime University of Szczecin, Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie
Copyright Holder
Scientific Journals of the Maritime University of Szczecin, Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie
Published
2010-12-10
Recieved
2010-10-04
Accepted
2010-11-07
Funding
No data
Authors
Gębczyńska, Alicja1; Szczęśniak, Bartosz2
Affiliation
1
Silesian University of Technology, Faculty of Organisation and Management Institute of Production Engineering Politechnika Śląska w Gliwicach, Wydział Organizacji i Zarządzania, Instytut Inżynierii Produkcji 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 26,
alicja.gebczynska@polsl.pl
2
Silesian University of Technology, Faculty of Organisation and Management Institute of Production Engineering Politechnika Śląska w Gliwicach, Wydział Organizacji i Zarządzania, Instytut Inżynierii Produkcji 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 26,
bartosz.szczesniak@polsl.pl